Återhämtning & Värme

Det är rätt sjukt det här egentligen hur mkt tid jag lägger på träning, återhämtning och planering kring kosten & träningen. Men det är nödvändigt för att lyckas. Jag har helt fått tänka om ang både tid och prioriterinagar.
 
Nu ska jag ladda inför ett hårt träningspass. Behöver jag nämna att det står ben och underkropp på schemat idag? Passande på mina trötta ben haha=D Dags å döda ben! Vet inte om jag ska skratta eller gråta;) Men det är bara å kämpa på! Hela vägen i mål! Även de dagarna som känns enormt tunga och kämpiga! Att hålla fokus är viktigt speciellt nu på sluttampen på den här delen i dieten. Let´s go!
 
2013-03-16 - 10:37:00 Kost&Träning | (4) kommentarer | Trackbacks ()

4 kommentarer på Återhämtning & Värme

Postat av: JoJo http://rockdoll.devote.se

sv; hej sötnos! taack, fick pyjamasen av mamma i julklapp :) oj, men jag hade också kunnat somna tidigare än vad jag gjorde igår. helt slut efter en veckas jobb :P tack detsamma! kram på dig!
2013-03-16 (11:03:12)

Postat av: JoJo http://rockdoll.devote.se

sv; tack så mycket! :) har du instagram? jaa i love rosor! dom på bilderna fick jag när jag fyllde år :) jag älskar att ha färska blommor hemma! :D tack, jag älskar det skalet! :D har några till att byta till. men funderar på att köpa fler. är så kul när man kan byta skal och göra mobilen mer personlig :) jaa, vs är underbara och doften håller i sig så länge, det tycker jag är jättebra! :D ha en underbar helg fina du! kram
2013-03-16 (11:49:18)

Postat av: basebollivet.blogg.se http://basebollivet.blogg.se/

Hej!!

Ett varmt bad är aldrig fel, så skönt det är.

Det måste bli vääääldigt varmt i skinnbyxor, fattar det inte. Heja morgonprommis. I helgen är det samma som vanligt.. baseboll styr :) men har besök av familj i alla fall.

Det är inte illa, men det gäller att ligga i om man vill vara på toppen :) Oj, 5-6 timmar per dag 7 dagar i veckan.. så allt mellan 35-42 timmar ungefär per vecka. Detta eftersom de alltid spelar match (cirka 3 timmar) och har BP ca en timme innan dess. Så minst 4. Men ofta kör dem även annan träning + explosion +´styrka. Så det är runt 6 timmars träning per dag.
Det kan vara otroligt ensamt ibland, men samtidigt så är det ett tillfälligt jobb, detta är ingenting som vi kommer att göra livet ut...jag har "bara" varit med lite mer än ett år. Det finns dem som hållit på och levt såhär i 15 år. Och då även i de lägre ligorna där det knappt är betalt så att de har råd med hyror. Vi tjejer träffas ibland men inte sååå ofta ändå, alla har sina liv med barn, djur, ärenden, planering, hem etc. Det är trots allt mycket som ska fixas för att ett basebolliv ska gå ihop smidigt.
2013-03-16 (13:35:25)

Postat av: JoHaNNa - Alltid Tävlingar Igång http://johannaspratstund.blogg.se

duktig du är som går in så mycket för träningen :) mys med bad med med massa bubblor :)

jag hata gult innan, men min sambo älskar gult. så jag har oxo börjat gilla det :)

oj vilken skillnad på graderna. men jag tycker det är skönt med sol iallafall :) vi har haft mycket sol den senaste veckan.

min lördag var inte bra. fira jue min födelsedag i fredags, så låg bakis ända tills idag. haha, allt har sitt pris även en rolig utekväll ;)

kramar
2013-03-17 (11:28:21)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: