Blomsterspråket<3

Denna boken fick jag rekommenderad i en butik. Jag köpte den till en väninna men senn blev det ej av att jag köpte den till mig själv. Jag är inne i en rensa bland grejjer hemma nu. Älskar att läsa men det går i perioder. Denna boken har förföljt mig å dykt upp lite överallt så när jag såg den på bibblan blev den ett självklart val. Hoppas den är lika varsin folk säger nu :-) Jag ska börja att läsa den lite ikväll! Den är skriven av Vanessa Diffenbaugh 2012.

2013-06-24 - 23:02:20 Kost&Träning | (1) kommentarer | Trackbacks ()

1 kommentarer på Blomsterspråket<3

Postat av: Helena http://helenassota.se

Det är ingen bok som jag hört talas om men hoppas den är bra! På sommaren kan det bli lite mer tid att läsa böcker, vilket är mysigt när man hittar en bra bok.

Vilket gym tränar du på? Kram
2013-06-24 (23:45:11)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: