PT pass 2 denna veckan:)

Hej! Nu har jag kört hårt 1 timme hos Patrik! Wohoo det funkade med dom extra kolhydraterna innan! Mycket bättre!:) Nu orkar jag inte bära träningsväskan haha men det är ett bra betyg:) Nu blir det fika dejt i stan med finaste I <3

2013-01-17 - 15:35:16 Kost&Träning | (4) kommentarer | Trackbacks ()

4 kommentarer på PT pass 2 denna veckan:)

Postat av: basebollivet.blogg.se http://basebollivet.blogg.se/

Hej hej och se där. Extra kolisar och allt går lite smidigare. Gäller att äta rätt :)

Haha, ja han har sina ljusa stunder ibland min kära karl. Kyckling och selleri är bra dock inte helt säker på hur nyttiga vingarna är haha.

Då ska du skaffa dig lite selleri att ha hemma för det tycker jag är kanon. Bra att knapra på och nyttigt dessutom. Eller köra i juice, vi är ju juicemänniskor här hemma.

Wow, det är ju kanonbra, 13kg alltså? Det gör mig imponerad.

Nej precis, musiken har alltid varit en hobby för mig med och jag var med i körer, luciatåg, på olika shower och musikaler i skolan men för mig var det aldrig något jag ville satsa på. Nu ska jag sjunga på ett sjukhus så fort jag blir frisk för jag har lovat barnen, men annars är det bara en kul grej jag gör. Och då att min sambo har väldigt många musikerkompisar som jag lekt av mig med senaste tiden haha.

Tack detsamma kära du och lycka till med din fortsatta hälsoresa! Kramar!
2013-01-17 (18:14:26)

Postat av: Becka [fotoblogg] http://photos-by-becka.fotoblogg.nu

Wow vad duktig du är!
sv: Åh, frst & främst vill jag säga tusen tack för din hemskt fina & personliga kommentar! Den värmde så. ♥
Ja, antika affärer är så mysiga & fina. Gillar också att blanda gamla & nya saker. :)
Träningen gick otroligt bra, tack för att du frågar & bryr dig. :D Jag tränar faktiskt thai-boxning - otroligt krävande men så roligt. :D
Kram
2013-01-17 (19:54:39)

Postat av: Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ http://patriciac.blogg.se

Du är så himla bra:) Hihi sådär slut ska man vara efter ett pass. Jag brukar få ha sambon till att bära min träningsväska ( i alla fall de gånger jag tränat ensam utan honom, vilket är oftast).

Ja, tänk vad fint det hade varit att haft dig på närmare avstånd!

Tusen kramar
2013-01-17 (20:48:23)

Postat av: din vän 4-ever

Du är ju helt otroligt, fantastiskt, enastående duktig med träning och kost ! Särskilt med tanke på det energiintag i kosten som vi pratade om idag! Jisses, inte många skulle klara detta, seriöst, det är en helt enorm bedrift ska du veta! Fikan var lika kul och givande som alltid, du ger mig styrka, mitt hjärta!! Älskar dig!
2013-01-17 (21:02:57)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: