Dag 13 på dieten. Ny dag nya tag!

Hej! Efter en natt utan sömn tar jag nya tag! Hjärnan gör märkliga ting på diet. Jag har pratat med min kostrådgivare nu och jag ska få ett nytt schema så att jag orkar lite mer på jobbet och under träningen. Jag tappar vikt fort nu dock så det känns ju bra=) Vi får lägga det på rätt nivå bara. Igår kännde jag mig helt off dock utan energi alls. 
 
Jag pendlar mycket nu från rejält uppskruvad till jätte låg men idag känns det bättre=) Idag är det dag 13 på dieten. Många ger upp efter 2 veckor när det börjar blir för tufft. Jag själv har gjort det innan, men den här gången så har jag rätt styrka mentalt och rätt verktyg att lyckas! Det kan bara bli bättre nu=) Wohoo!
2013-01-09 - 11:15:00 Kost&Träning | (1) kommentarer | Trackbacks ()

1 kommentarer på Dag 13 på dieten. Ny dag nya tag!

Postat av: vännen din!

Jag är så himla glad för din skull hjärtat! Du är fantastiskt duktig och jag VET att du kommer att lyckas :-) You go girl!!!<3
2013-01-09 (14:11:16)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: