Jäkla förkylning!!! Grrr!!!!

Hej på er! Usch vad hemsk att mina öron inte vill bli friska och slemhinnorna back to normal på en vecka som för alla andra? Det kanske kan bero på att jag har svårt att ta det lungt, men jag tycker jag gjorde det den veckan förkylningen började? Nu har den kommit tillbaka + imorse vaknade jag med NACKSPÄRR! Usch!! Kan bero på att jag tränat trots problem med lock för ena örat=/+ stress?
 
Fyy va ont det gjorde! Jag smörjde in nacken med massa Aloe Heat Lotion + Voltaren + tog Ipren och en tramadol. Tramadolen gjorde mig bara snurrig dock. Proppat i mig massa kostillskott som kom igår + vilat idag. Vad har ni haft för er för kul??
 
 
 
 
2012-09-19 - 17:41:00 Areyanna tipsar | (2) kommentarer | Trackbacks ()

2 kommentarer på Jäkla förkylning!!! Grrr!!!!

Postat av: sandra http://www.sandramusic.blogg.se

desamma :)
2012-09-19 (18:41:46)

Postat av: Evah - En av Karlstads största bloggar http://Evaaaahs.se

Krya på dig!

SVAR: Den är verkligen jättebra, så bra att du ska se den haha. :D Det är faktiskt sådär med mig. Ha en fin kväll du med. :) Kram!
2012-09-19 (18:51:41)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: