Grönt te pulver! Antioxidantbomb!

Hej! Dessa super nyttiga påsar fick jag av I tidigare i veckan, ni vet i det där paketet jag fick med det fina omslaget och kortet? Dom innehåller fullt av antioxidanter iform av grönt te fast i pulver form! Toppen till mig nu när jag är sjuk!
 
Jag känner mig lite halvdålig idag med, blir svettig å varm så fort jag anstränger mig. Orkar inte så mycket. Så det får bli en soft dag hemma idag med. Tur min kollega kunde ställa upp idag. Jag ska till läkaren i eftermiddag och skölja ur öronen med. Får hoppas locken släpper då=) Hadde locken för örona även innan förkylningen även. Wish me luck!
 

2012-09-03 - 12:24:08 Kost&Träning | (1) kommentarer | Trackbacks ()

1 kommentarer på Grönt te pulver! Antioxidantbomb!

Postat av: Emma-Lou http://www.mondoblog.se/emmalous/

Hoppas att du tillfrisknar snart :-)

SV:

Tack :-) Jag hoppas få bra priser på dem, de avslutas på söndag :-) Tycker att det är en bra dag att lägga ut auktioner. Söndag-onsdag typ :-) Vad säljer du för något?

Hoppas på kunna träna en annan dag, man måste nog ha den inställningen som förälder, eller hur? :-)
2012-09-03 (19:37:21)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: