Jinghara masala<3

Hej! Vilken god middag det blev idag. Vi hann inte handla idag heller. Så det fick bli indiskt idag. Jag testade en ny rätt på Radhuni " Jinghara Masala" Stora Räkor med stark krydda och en slags potatis/bönsås. Super god! Vidare nyttig vet jag inte, det skulle vara för kryddorna då. Själva räkorna och såsen är ok men riset sisådär, så jag tog bara 1 dl ris till + lite bröd. Idag har jag haft vilodag från träningen då jag körde dubbelpass igår + mycket träning i helgen.
2012-11-26 - 22:09:40 Areyanna tipsar | (2) kommentarer | Trackbacks ()

2 kommentarer på Jinghara masala<3

Postat av: Matte till Paris

ok jag förstår.
2012-11-26 (22:15:47)

Postat av: Nett http://www.enkoppkaffe.se

Mumma så gott det ser ut att vara, nu blev jag extra hungrig men får inte äta något än på några timmar, skall upp till lasarettet för en undersökning. :) Ha en fin dag. Kram
2012-11-27 (06:45:13)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: