Första morgonpromenaden!

Idag invigde jag löpbandet och gick en snabb morgonpromenad/ powerwalk. 30 min blev det. 2.62 =) kmKaloriräknaren visar på endast 78? Men men jag antar att man bränner mer innan frukost och på morgonen. Det sägs så allafall. Dessutom tror jag att det var lite lutning på bandet, måste kika på det, för jobbigt blev det!
 
Eller så är det jag som är tung och otränad? Jag kan ju inte säga att jag tränat ofta på gymmet den senaste tiden. Mest för att jag inte haft någon energi efter jobb + att tiden ej räckt till. Men nu finns inga ursäkter! Nu ska det brännas fett och kroppen ska få jobba! Härligt!!
 
 
2012-06-21 - 09:25:57 Kost&Träning | (0) kommentarer | Trackbacks ()

0 kommentarer på Första morgonpromenaden!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: