Börjar semestern med:

Träning! Imorse gick jag 27 min på bandet i olika intervaller + tog ut king på en promenad! Härligt! Nu har jag mycket mer energi är om jag snoozat å sovit till 10.
 
Faktum är att jag tränat 1 tim per dag mån-fre denna veckan! Bra jobbat! Super nöjd! Det känns i kroppen att man äger ett par muskler iallafall!Ser fram emot att se hur kroppen utvecklas när jag pushar den i rätt riktning med träning och vila/återhämtning i rätt balans.
 
Dags å ta tag i dagen! Har mängder av projekt att ta tag i =) Jag måste bla rensa lite på kontoret, städa, fixxa med tradera grejjerna och gå igenom papper + olika projekt framöver=)
 
 
2012-07-13 - 10:39:38 Areyanna tipsar | (2) kommentarer | Trackbacks ()

2 kommentarer på Börjar semestern med:

Postat av: sofie :D http://mittlivsomsofie.myshowroom.se

Tack så mycket :) härligt att läsa att du också håller på med träning och så :) tränar du hemma bara eller är du på gym också? du har en fin blogg & jag gillar den, så kommer nog följa dig :) Har du bloglovin? :)kram på dig! :)
2012-07-13 (20:53:54)

Postat av: Shibby http://shiibbys.blogg.se

sv; tack så mycket. Hoppas du med haft en bra dag/kväll :)

Riktigt fin hund btw :)
2012-07-13 (21:00:31)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: