Kvällsfördriv:)

Nu har jag myst ned mig i sängen med en bra bok:) Den här boken är riktigt bra:) Den tar upp ämnen som: materiell lycka,familj, utbildning,anseende/status ,lycka,relationer men även vad som är viktigast i livet och hur livet kan ändras totalt på en sekund och aldrig bli sig likt.

Man får följa Sara i sin kamp tillbaka till livet efter en bilolycka. Hennes kämparglöd är inspirerande:) riktigt spännande bok:)Jag känner mig helt slut efter träningen nu dock så det får bli sängen tidigt ikväll. Upp å gå på bandet imorrn å fortsätta dieten:) Godnatt:)

2012-12-28 - 21:49:00 Kost&Träning | (1) kommentarer | Trackbacks ()

1 kommentarer på Kvällsfördriv:)

Postat av: KassandraPalma http://kasssandra.blogg.se

Min jul var toppen, hur var din? :)
2012-12-29 (06:32:46)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: