Såhär får man inte säga men.....

Jag säger det ändå men inte för högt=) Sjukt besviken på mig själv gällande kost & träning den sista tiden! Jag skäms över att släpa på såhär många kilon extra. Träningskläderna sitter åt för tajt överallt och jag ser på andra jag känner igen från gymmet som lyckats bättre än jag själv. Tävlingsmänniskan finns kvar någonstanns därinuti allfall. Vart tog den där jävlaranamman och kämpaviljan vägen dock?
 
Jag har tröttat ut mej så mkt på arbetet att jag helt skitit i hur jag sett ut och hur jag själv mått. Dags att ta tag i det! Jag kan ju inte sitta här å tycka synd om mig själv!
 
Något kul dock är att jag träffade min väninna på gymmet N som är kostrådgivare å hälsocoach. N lovade hjälpa mig med kosten & träningsupplägget framöver. Mer om det kommer nästa vecka! Nu ger vi järnet å tar bort offerkoftan å kör!! Jag kan ju så mycket bättre än såhär!
 
Äldre bild tagen förra året då jag var blond.
 
2012-08-02 - 20:47:48 Kost&Träning | (2) kommentarer | Trackbacks ()

2 kommentarer på Såhär får man inte säga men.....

Postat av: Anna http://overenskommelsen.blogg.se

Kämpa du fixar de!
2012-08-03 (23:14:36)

Postat av: Anna http://overenskommelsen.blogg.se

Kämpa du fixar de!
2012-08-03 (23:14:39)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: