Perfekt tränings käk!

Hej! Denna helgen har mest gått åt till att gå morgonpromenader och träna på gymmet. Jag har läst lite därimellan och varit ute med king + badat med honom vid Oset. Det är tufft å träna så hårt! Nu förstår jag varför sambon vill äta ute, dels för att man blir rejält trött av 2 träningspass per dag + att man lätt blir uttråkad när man bara fokuserar på att äta och träna rätt. Så idag fuskade vi lite med en god sallad. Tortellinisarna ingick som bas så jag tog ett par men lämnade dom flesta.
 
 
Nu börjar det äntligen synas på vågen! Härligt! Jag har hittils gått ned 1,5 kg på 2-3 veckor. Lite säger endel säkert men jag har ju byggt muskler samtigt då jag kör tung styrka även! Jag lever efter den filosofin min gamla PT Micke lärde mig att: Ju mer muskler desto bättre förbränning under hela dagen även i vila+ ju högra puls ju bättre förbränning + ju tyngre man kör dest mer bränner man totalt per träningstillfälle! Så nu kör vi järnet här! Ledsen om bloggen blir lite enformig och tråkig just nu, men det kommer helt vara värt det senn!
 
 
 
2012-08-19 - 19:41:37 Kost&Träning | (0) kommentarer | Trackbacks ()

0 kommentarer på Perfekt tränings käk!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: