45 min powerwalk innan frukost!

Godmorgon! Hur har ni det? Eller god förmiddag kanske man ska säga? Själv har jag varit vaken sedan 07.30. Jag somnade tidigt igår pga huvudvärk. Jag hann vakna till i lugn och ro + gå raskt 45 min på bandet innan frukost! Härligt! Nu regnar det mysigt utanför! Jag har precis varit ute med King.

Nu blir det en sväng till biblioteket tror jag! Att ligga inomhus och läsa under en filt när regnet smattrar utanför är ju sååå mysigt! Jag tänkte hitta lite nya kost och träningsböcker med för lite ny inspiration! Ha en skön lördag nu!

Undrar hur många kcal man bränner på 45 min gång egentligen? På gymmets gåband står det 200kcal på 30 min och hemma 128 på 30 min? Hmm, jag får kolla upp det där å återkomma!

2012-08-18 - 09:48:00 Kost&Träning | (0) kommentarer | Trackbacks ()

0 kommentarer på 45 min powerwalk innan frukost!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: