Pulverdiet^¨

¨
Usch å tvi å fyyy å bleee som vissa säger. Efter 1 vecka på detta så är jag mer än trött på pulver! Det kan man lugnt säga! Att säga annat är bara ljug! Men men idag känns det helt ok, men rätt trist att inte äta. Blir jätte osocialt både på jobb å hemma. Dom flesta hackar på en för det här, men men jag är inte bättre själv innan för jag skulle minsann aldrig göra det här. Men men här sitter jag hahaa! Desperat eller vad? I guess, så trött på de här överflödskilona nu! Men men vi får se hur länge jag klarar det. Vågen visar på ca 3 kg minus, dvs helt ok för en vecka det är där det brukar ligga när man går på pulver. Anleeningen att jag inte bloggat har varit för att jag jobbat jätte långa dagar 06-4 varje dag nu + imorrn. + att jag ville klara en vecka innan jag bloggade om det. Så nu är det målet klart med första veckan allafall=)Å snart är jag ledig hela helgen. Imorrn blir det tjejparty här hemma! Ha en fin dag!


2010-02-10 - 17:44:33 Kost&Träning | (1) kommentarer | Trackbacks ()

1 kommentarer på Pulverdiet^¨

Postat av: sarah http://divamom.se/sarah

Är det här pulvret som nutrilett ? vart har du köpt det ?? =)
2010-02-16 (14:24:42)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: