Yeey Äntligen Morgonpromenad!



Morgonstund har guld i mund? Right?? Solen väckte mej tidigt imorse så det var bara å gå upp! + sambons väckarklocka som ringde i en evighet tidigt tidigt hihi! Så jag gick upp strax efter honom och knalla iväg ut i solskenet! En timmes morgonpromenad innan frukost blev det! Yeey!! Det gick ju skit bra!! Det var inte alls så tungt och jobbigt som jag föreställt mig! Utan det var skojj! Yeey!! Såå härligt å träna!! Yeey I´m back!! Nu ska verkligen visa dem!! Å det här kommer gå toppen bra!! Yeeey!!! Gymmet igår gick toppen med!" Om man inte räknar de två snoffsiga receptionisterna som var hur hyper otrevliga som helst!!! Mer om det senn!! Hehehe men nu ska jag njuta av min morgontid å va lite produktiv!! Ha en toppen dag!! 

 

2009-09-09 - 09:19:26 Kost&Träning | (0) kommentarer | Trackbacks ()

0 kommentarer på Yeey Äntligen Morgonpromenad!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: