Oh no,... must there be?


more problems now? För några år sedan när jag gick i gymnasiet skada jag ryggen å hadde min första operation sista året i gymnasiet, det var en lång och kämpig tid, men även min andra skoltid när jag läste 2 årig utbildning till behandlingspedagog så börja ryggen krångla igen. Jag såg till även denna gång att klara av skolan och stanna året ut. Jag fick ta 1 års uppehåll och sedan göra år 2 dock, .. Det var en tuff tid. Under det året operade jag mig i ryggen för andra gången. Jag trodde jag skulle gå under i smärta både på insidan och utsidan. Jag kämpade mig igenom det och inom ett halvår efter operation var jag på bena igen.

Jag skaffade mig mitt första behandlingsjobb och jobbade ett tag via arbetsträning och sedan vanligt sommarjobb tills skolan började igen. Då vaknade mitt hjärta till liv igen och min kropp. Jag kännde att det här är det jag vill göra! Det här är min plats! Det här är jag bra på! Så jag blev kvar på det jobbet även under skoltiden sista året. Jag fortsatte sedan där mera permanent men nu har de haft så få platser så de varslat flera där.

 Jag sökte annat och hitta detta assistent jobb. Det har varit kanon det verkar kanon! Men alla tunga lyft is killing my back! Det gjorde så ont igår kväll att jag knappt visste vart jag skulle ta vägen, .. Hoppas bara det är träningsvärk, .. Hate to see that my back is killing me again, det vore inte värt det... Så frågan är hur länge jag klarar det här jobbet? Det är inget behandlingsjobb men det är ett jobb med människor och det är helt ok, trodde jag allafall. Förhoppningsvis kommer jag kunna fullfölja det, .. Vi får hålla tummarna!

2009-11-12 - 13:40:14 Kost&Träning | (1) kommentarer | Trackbacks ()

1 kommentarer på Oh no,... must there be?

Postat av: jenilita http://www.blonditamedfotboja.se

Hej hjärtat mitt, hoppas allt e fint, jag håller tummarna att det är träningsverk du har fått!! PUSSSSSSSS
2009-11-12 (17:18:11)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: