3 nätter irad och förkylning=(



Jag brukar inte klaga men nu känns det rätt tufft. Jobbat 4 nätter denna vecka varav 2 nu i fre+ lördag å har en natt idag kvar=( Känns tufft då jag va i Dalarana nyss på begravningen å blivit dunderförkyld efter det. Men men jag har gått å jobbat ändå. Sovit bara 5-6 timmar per natt nu när jag jobbat, försökte sova längre idag men det känns så knepigt. Som att tiden springer ifrån en å man inte får nån frititd alls. Tror jag måste bädda ned mig i sängen igen dock nu eller framför tv:n. Hostar å snörvlar som jag vet inte vad=( Blir inte mkt gjort idag inte.  Suck! Längtar så till gymmet och till bubblorna i bubbelpoolen på Atlantis efteråt men men det får tyvärr vänta till jag är frisk. Så är det ibland, bara till att acceptera. Ha en fin söndag!


2009-07-12 - 14:44:43 Areyanna tipsar | (1) kommentarer | Trackbacks ()

1 kommentarer på 3 nätter irad och förkylning=(

Postat av: Justine http://justiner.blogg.se/

Sv: aa du det var min favorit med :) Annars hur är det med dig? kramis :)
2009-07-12 (19:31:50)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: