Glossybox juli Don't let anyone Ever Dull your Sparkle!

Hej! Vilken härlig box juli's Glossybox bjöd på:-) Läckert blå lila glittrigt lack från Chinaglaze "fullsize". Underbara Eight hourcream prov från Elisabeth Arden. Ekologiskt lip balm från Figs &Rouge "fullsize". Prov på Volupt spray från Sebastian Professionals och en eyelashcurlerfrån Emite Make up:-)

2013-07-02 - 11:57:56 Shopping<3 | (4) kommentarer | Trackbacks ()

4 kommentarer på Glossybox juli Don't let anyone Ever Dull your Sparkle!

Postat av: Lotta http://olesenstjej.blogg.se

Sv: Tack så jättemycket :) och det låter inte helt fel! 4 veckors semester är ju helt underbart =) och jag börjar mitt sommarjobb idag och sen har jag bara en vecka ledigt innan jag börjar på universitetet igen :/ Men jag har varit ledig i 3veckor nu och det har varit jätteskönt :D
2013-07-02 (12:27:04)

Postat av: Jeanette http://jiasdiary.com

Kul med dem boxarna. Själv haft Glossybox, men fick sluta pga att jag behövde spara in lite på mina utgifter:)

Sv: Jag är blond i grunden, var ljusblond som liten och nu är jag mörkblond. Vart brunett i två år men saknar det ljusa och ville därför nu ljusa upp håret igen:) Mitt hår har klarat sig fint med det som har gjorts hittills, lät det gå 2 mån mellan förra och nu de ljusa slingor som gjordes. Så jag tror mitt hår klarar ett steg till:)
Men jag kommer inte bli ljusblond igen, just nu är det guldblond typ. Vill bara ha det mer naturligt blond och även frisören sa att det räcker med en gång till och sen kommer jag bli tillräckligt ljus.
2013-07-02 (12:52:54)

Postat av: Åsa http://supersvensson.shapemeup.se

Kan tänka mig att det blir lite som julafton för dig när glossyboxen kommer!=) Fina grejer!

Kram!!
2013-07-03 (23:35:56)

Postat av: Sandra - Med en fästman på Kumla http://www.aslundsandra.blogg.se

Åh funderar på att börja prenumerera på de där :) Beställde den där till en kompis som tog studenten/fyllde år, hon blev supernöjd!
2013-07-04 (11:34:52)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: