Till Ingrid<3

Jag går ingenstanns kära vänn! Jag finns här för dig anytime, och min kära väninna E även som ligger på sjukhuset nu och min väninna N som även hon har det tufft. Ni är guld värda! Snart är ni på topp igen! Tiden läker alla sår! Även om livet inte är lätt så är ni långt ifrån ensamma även om det känns så!<3
 
2013-01-05 - 11:17:42 Everyday Life | (2) kommentarer | Trackbacks ()

2 kommentarer på Till Ingrid<3

Postat av: B e t t i n a'N http://bettinaeide.blogg.se/

Jätte fint!
Hej jag undra ifall du ville checka in min blogg och kolla på min syrras nya cover
vore grymt snällt av dig så pass fin blogg som du har. Ifall du inte gillar detta så ber jag om
ursäkt för att jag tog din tid, men som sagt vore jätte snällt att bara ta en titt på den :)
finns i mitt senaste inlägg annars är länken här : https://www.youtube.com/watch?v=WNqP9emxuVI
2013-01-05 (11:27:32)

Postat av: Ingrid

Ååå, tack min fina ängel til vän!! Vad glad jag bliiir!! Tack för att du är vid min sida och håller på mig i alla lägen! Du är en sann pärla mitt lilla hjärta <3!! Älskar dig!
2013-01-07 (20:47:41)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: