Vårjackan fram=)

Älskade Skinnjackan fick åka fram idag<3 Lovely! Så skönt å slippa alla tunga otympliga fula vinterplagg! Nya brallorna på <3<3
2013-02-28 - 16:38:10 Just 4 fun | (3) kommentarer | Trackbacks ()

3 kommentarer på Vårjackan fram=)

Postat av: vendela http://vvendelaa.spotlife.se

Så himla härligt det är med skinnjacka! :)
2013-02-28 (17:34:00)

Postat av: || mannen som kan prata om hundar || http://www.henrikolsson.eu

Det bästa är när vårkläderna får komma fram! :)
2013-02-28 (17:35:30)

Postat av: Malin http://formenmotettrikareliv.blogspot.se/

hej! vad roligt med din kommentar :) jag tycker det är väldigt skönt att dela upp muskelgrupperna så som jag gjort faktiskt. ben/mage, bröst/armar, rygg/axlar.. kör du mkt gym eller pass osv? :) känns bra för min del men som du säger ska man hitta vad som passar en själv bäst :) jag är också sugen på PT och mer coaching mest pga hur jag kan göra för att komma närmare målen men ekonomin finns inte riktigt där. samt att jag har fibromyalgi som hindrar mig vissa ggr :/ blää på den! men jag kämpar så gott det går :) vad skulle man annars göra liksom?! sitta hemma hjälper ju ännu mindre och är betydligt tråkigare :D finns lite folk på gymmet som pushar mig så det är omtänksamt. vad mycket du gått ner och målet ditt närmar sig! man får ta det sakta men säkert så blir allt bra! :) jag har inte börjat i mina böcker ännu men alla verkar så himla bra :O dock hittar jag inte föregående boken till "aldrig mera äcklig" :O slutsålt överallt! fin du var på bilden :) bokrean innehåller många bra böcker denna gång såg jag :) skönt med skinnjacka, kunde ha min i tre omgångar sedan kom snön tillbaka men uppehåll just nu som tur är, kanske kan våren komma tillbaka på riktigt nu? :) målet med min träning är just nu att gå ner de 5kg jag gått upp efter mammas bortgång men annars är målet mitt muskelbygge, kanske få en mer fit kropp då fast muskelbygge ligger i fokus. som jag nämnde tidigare så är fibromyalgin en liten käpp i hjulen.. kul att du hittade in i min blogg och välkommen tillbaks :) mvh
2013-03-02 (16:33:10)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: