30 års kalas för sambon!

Hej! Idag har vi fixat det sista inför festen, beställt hem subwayplatters, fixat dricka, pyntat och hämtat tårta + annat kul!  Min kära sambo M har ju fyllt 30 så jag har bjudit hem hans vänner till fest. Varav en av dem som han ej vet om kommer så det blir en SUPRISE=) Kul!
 
Nu återstår det vanliga problemet, ilandsproblemet, vad ska man ha på sig? Jag har säkert 20-30 st klänningar men känner ändå inte att jag har något att ha på mig??? Hjälp!! Någon som känner likadant?? Hmm, vi får se vilken det blir. Det blir nog en toppen kväll! Nu ska jag hoppa i badet och senn fixa det sista! Ha en fin dag!!
 


2012-09-15 - 15:39:00 Friends & Family | (1) kommentarer | Trackbacks ()

1 kommentarer på 30 års kalas för sambon!

Postat av: diva's http://www.nattstad.se/Divaliciouz

vad fint fixat :)
2012-09-19 (18:59:08)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: