Nya Iphonehörlurar med mic + volymknapp =D

Hej! Jag hann alla ärenden jag hadde på stan idag och jag höll mig till min lista & inget mer=D Jag fick byta dom trasiga men grymt snygga hörlurarna från Sony till ett par lika bra  + att dom hadde en mic/högtalare & smart volymknapp från Sony=D
 
Killen i kassan tyckte absolut jag skulle ha det så varför inte? Det lät ju bra att kunna svara samtidigt som man lyssnar på musik =D Haha snacka om att va efter tekniskt sett! =D Än en gång har jag fått ändra mitt val av snygg utsida mot kvalite. Och dom flesta sånna bra tekniska saker är visst svarta. Dom andra produkterna i vackra färger + snygg design är till för att lura oss tjejer som går på design å färg istället för funktion och kvalite. Håller tummarna för att dessa funkar kanon både på gymmet och på tåget till/från jobbet.<3<3
2012-11-07 - 16:39:08 MusicTheraphy | (0) kommentarer | Trackbacks ()

0 kommentarer på Nya Iphonehörlurar med mic + volymknapp =D


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: