Glad tjej! Lycka! <3<3

Hej på er! Såhär lycklig och glad känner jag mig idag<3 Jag har lyckats nå mitt mål denna veckan med att nå en jämn siffra på vågen, dvs nedåt 0.4 kg till=) Toppen! Det går sakta men säkert åt rätt håll! Jag känner mig pigg och glad och entusiastisk inför Pt mötet imorgon.
 
Dagens möte har gått super bra även! Vi träffade soc för ett andra möte inför kontaktfamiljplaceringen. Mycket tankar och funderingar väcks i skallen, men mest positivt! Jag känner mig så lycklig i mitt och vårt liv just nu och så nöjd! Jag är på rätt väg<3 Och det gör mig så glad. Och idag kommer bli en fortsatt toppen dag! Det mina vänner är jag säker på! Trots regn och rusk väder utanför så tar vi fram solen inuti=)
2012-11-28 - 12:22:26 Everyday Life | (0) kommentarer | Trackbacks ()

0 kommentarer på Glad tjej! Lycka! <3<3


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: