Nu är det dags!! På tiden att:

Starta mitt egna företag! Jag har planerat det i flera år och tänkt det länge! Jag var till och med så inne på det att jag tryckte upp tshirtar med min logga å namn! Blev en random logga å fel namn på kan tilläggas men änd¨å! Ni fattar vad jag menar! Jag vill jobba med coaching, styling, skönhetsrådgivning, makeup och mycket mera! Och nu är jag redo att ta steget fullt ut! NU gäller det!

 Det kommer krävas mycket mer planering, och genomförandet kommer att ta mycket mera tid än jag skulle önska men det kommer gå och det kommer bli såååå bra! För jag vet vad jag går för och vad jag har som mål och vad jag drömmer om! Så hejja på mig här på bloggen och följ mej på min väg fram! Det kommer inte gå spiksrakt det vet jag!" Det kommer inte att vara lätt men det kommer att vara värt det! Så nu kör vi!!

Här är en av tshirtarna jag tryckte upp för 1 -2 år sedan nått. Jag har bytt namn på företaget + logga men tanken var god även då!! Nu kör vi Tjihoooooooooooooooooooooooooo!! Å det bästa av allt? Jag vet precis vad och hur jag ska göra=)=)Visitkorten + marknadsplanen + affärside´n och allt grundarbete är klart redan=)=)=) För länge sedan=)=)




2012-05-19 - 14:41:11 Hearth things | (0) kommentarer | Trackbacks ()

0 kommentarer på Nu är det dags!! På tiden att:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: