Migrän huvudvärk + illamående=/

Hej bloggen! Usch och fy vilken huvudvärk från helvetet jag hadde igår efter arbetet! Fy! Jag fick hålla mig från att spy hela vägen hem på bussen! Usch! Och bussresan tar 50 min=/ Väl hemma spydde jag och bäddade ned mig i sängen. Fy farao säger jag bara! Aldrig mera! Usch! Just när jag trodde jag skulle dö kom min underbara väninna I och lämnade dessa! Migräntabletter och Ipren + en tidning!

 Usch, jag hadde så ont så jag nästan inte kunde sova. Men tillslut föll jag in i någon slags sömn ändå. Vaknade till när sambon gick imorse och har legat i sängen fram tills nu. Kanske borde äta något. Annars blir det nog inte bra. Så jag ska äta och bädda ned mig igen. För vet inte om det är kvar någon infektion i kroppen sedan förkylningen för några dagar sedan. Då jag ej kunde vara hemma mer än 2 dagar. Det borde räcka men det gjorde det inte. Och i helgen har jag inte heller hunnit kurera mig konstigt nog. Jag ska se till att bli frisk och pigg igen nu dock. För solen har kommit till oss ju! Och nu är sommaren här! Då vill man inte vara sjuk! Och jag hatar att göra så lite som möjligt och vila men det får bli så idag tyvärr. Hoppas ni får en toppen dag!




Tusen tack underbara I för att du hjälpte mig så att det värsta släppte igår! Du är en ängel! Tack för att du finns!  Kramar!<3

2012-05-22 - 11:04:22 Everyday Life | (0) kommentarer | Trackbacks ()

0 kommentarer på Migrän huvudvärk + illamående=/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: