Vietnamesisk massage<3Nailcenter Jönköping

Hej! Idag har jag varit på Vietnamesisk underbart välbehövlig massage 60 min.Det första du får göra är att sitta ned med en kopp the i badrock och ta ett skönt hett fotbad. Sedan går dom går igenom hela kroppen fram och baksida + sankraniell massage på huvudet+ avslutar med hand och fotmassage + stretch. Under massage bänken sätter dom armomaterapibad som lugnar dina sinnen.

Dom är superduktiga där! Jag kan verkligen rekommendera denna salong. Jag kom ner i varv direkt och höll på att somna på massagebänken=D Super skönt! Efteråt åt jag sushi bredvid på mitt favoritställe Samuraj sushibar + besökte högskolans studievägledare.











2012-06-18 - 15:43:23 Hearth things | (0) kommentarer | Trackbacks ()

0 kommentarer på Vietnamesisk massage<3Nailcenter Jönköping


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: