Nya extensions<3

Så! Nu är jag tillbaka från frissan + käkat! Nya exstensionen idag blev kanon! Färgen på håret lika bra. Frissan använde sig av två olika färger i mitt hår för att få fram den rätta bruna nyansen=D Jag har toning i och inte färg för att förstärka min egen färg på håret + ej slita på det för mycket. Fin glans tycker jag! Synd att bilderna ej blev så bra men men man kan inte få allt. 

 80 stycken slingor har vi satt i idag. Håret sväller lite även efter man tvättat det då slingorna är vakumförpackade + ej igenom borstade än då jag glömde min borste där =/. Dvs håret och slingorna kommer smälta ihop mera med mitt eget efter tvätt och fön + borstning+ efter jag plattat det med tången<3 Supernöjd! Mer hår går ej i mitt då jag har för tunt nu pga alla tidigare exstension. ( Har andvänt hårexatensions i olika former i 10 år.)

Tack Kristine & Cecilia för erat toppen jobb med mitt hår idag<3








Linnet köpt på New Yorker 99:-

2012-06-13 - 20:43:12 Makeup & Skönhetsvård | (2) kommentarer | Trackbacks ()

2 kommentarer på Nya extensions<3

Postat av: ADARAS.se - VINN ZIPERALL! http://adaras.se

superfint!



- hihi så lite så :) Tack detsamma förresten! Ja visst är det fint :D gillar det verkligen!
2012-06-14 (18:35:20)

Postat av: ADARAS.se - din bloggtidning på nätet! http://adaras.se

- vad kul att du kan mycket om löshår :D Jag har haft keratin och weaving förut men clip-ons passar nog mig bäst faktiskt. Men du är ju skitsnygg i dina extensions! :D
2012-06-14 (18:43:12)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: