Bathtime=)

Hej! Idag har jag jobbat 7-16. Sedan var vi och köpte ett fint vitt skåp till kontoret=D Som jag längtat så efter! Oturen har hållt i sig lite idag dock då jag just trampade på ett häftstift på kontoret för 2a gången gillt! Dessutom råkade jag tappa ut min höga kontaktlins på jobbet=/Suck! Ont! Men men jag är super glad för det fina skåpet allafall.
 
 Just nu är jag för trött och alldeles svettig så nu blir det badet och senn sängen<3 Och imorgon är jag ledig<3 Då ska jag fixa iordning på kontoret mera och mysa med king + kolla film å ladda inför jobbehelgen. Jag jobbar heldygn 3 dagar över helgen =) Godnatt! <3
 
2012-06-27 - 21:38:32 Everyday Life | (0) kommentarer | Trackbacks ()

0 kommentarer på Bathtime=)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: