PT träning pass 2^***

Dagens PT passa har gått kanon! Min nya PT Patrik är grymt bra! Härligt pass idag! Det känndes kan man säga! Jag fick jobba hårt! Så imorrn lär jag ha ännu grymmare träningsverk! Å mer kommer det bli! Mera träning mera träning!
 
 Det är som det ska med andra ord! Det ska nog bli ett kraftpaket av mig med! Tjoohoo! Det här är så kul! Nu spränger vi gränserna! Jag spränger mina gränser allafall!! Yeey!
 
2012-12-05 - 13:45:48 Hearth things | (1) kommentarer | Trackbacks ()

1 kommentarer på PT träning pass 2^***

Postat av: Evah - En av Karlstads största bloggar http://Evaaaahs.se

Vad härligt att ha en PT. :)

SVAR: Tack så mycket. :) Jag har sovit dåligt inatt, och det har hänt lite grejer så har haft svårt att sova för det, så har sovit, vaknat, sovit osv. :/ Kramkram.
2012-12-05 (18:11:58)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: