God eftermiddag!

Hej på er! Hur har ni det? Jag har just varit ute med underbara King i slaskvädret. Varken han eller jag gillar det här blöta kalla å hala skitvädret haha. Jag var å lämnade klänningen till Nyår hos sömmerskan med<3 Kommer bli super bra!
 
Idag är det vilodag från träningen, får gå lite på bandet istället=) Senn blir det nyårsfix med löshåret som ska färgas och en lugn dag hemma tror jag. Vi ska iväg å köpa en micro även så att jag kan värma dietmaten snabbt.Vi får se vilken det blir. Spännande! Men nu ska jag först ta ett skönt hett bad med den här fina badbomben jag fått av kära I <3 Snacka om träningsvärk idag <3<3
 
2012-12-29 - 12:37:00 Glitter & Glamour | (0) kommentarer | Trackbacks ()

0 kommentarer på God eftermiddag!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: