Underbar dag!

Hej! Hur har ni det?? Imorse när jag vaknade var jag så trött så jag trodde jag skulle dö, men senn steg energin! Jag har tränat 1½ timma idag=) Varav 55 min cardio i intervaller hårt. Det ger resultat! Men att gå ned i vikt kräver hårt slit! Jag har nu gått ned 2 kg!!=) Så det är därför jag varit dålig med bloggen + att jag jobbar långa dagar denna veckan. Jag är borta 12 tim per dag + träning på det + laga mat, senn är jag helt slut oftast!
 
Men idag känns det lite bättre! Något annat kul är att jag blivit erbjuden att jobba kvar på mitt jobb! Jag kommer jobba 60-75% För att bättre kunna återhämta mig mellan träning och jobb+ få tid till att ta mitt körkort! Härligt!!
 
Det gäller att uppskatta det vackra runtomkring oss<3
2012-08-22 - 19:47:00 Everyday Life | (0) kommentarer | Trackbacks ()

0 kommentarer på Underbar dag!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: