Till Min vänn <3

  Häromdagen blev jag påminnd av mina fina vänn M att även om livet inte blir som man tänkt sig så finns det alltid hopp. Oavsett pengar/makt eller våran egen vilja eller goda intentioner blir det inte alltid som man tänkt. Alla kan hamna på livets botten, pressas vi för hårt fysiskt och psykiskt kan vem som helst bräckas.
 
Psyket och kroppen tål mycket men inte allt, och ibland tar livet oväntade vägar även för den bästa eller den man minst trodde. Vissa lämnar oss alldeles för tidigt. Livet är väldigt oförutsägbart. Det som blir en annans bröd kan bli en annans död.
 
 Men så finns de dom som överlever mot alla odds dom som lever genom det svåra och som lär sig hitta vägar fram. Det är vänner som min vänn M och hans tjej L. Allt togs ifrån dom men dom har inte gett upp utan dom reser sig ur askan likt en skyskrapa som kan besegra vad som helst och nå vilka höjder som änn sätts framför dem! Ni är underbara! Glöm inte det!<3 Ni kommer hitta en väg fram! Och jag håller tummarna för att ni får den upprättelsen ni förtjänar. Ge inte upp! Livet utsätter oss för prövningar ibland men det gäller att se guldkornen därimellan även! Ni kommer klara det här!
 
 
2012-08-15 - 19:21:00 Hearth things | (0) kommentarer | Trackbacks ()

0 kommentarer på Till Min vänn <3


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: