Regnbågens alla färger

 
Den här hittade jag utanför där vi bor häromdagen=) Så fin! Den passar ju bra nu när Pride precis varit=) Vad tycker ni om folk som är Gay eller homo eller vad man nu väljer att kalla det? Jag har flera vänner som är gay så jag ser dem precis som dom är för att dom är dom de är.
 
Jag tycker det är modigt av dem att våga stå upp i dagens samhälle där allt ska vara på ett speciellt vis speciellt i Sverige. Jag tycker att flera borde stå upp för dom de är och våga sätta sig själva först! Låt ingen trampa på dig ever! Oavsett om det är dina föräldrar, dina vänner, din kille eller någon annan. Stå upp för dig själv oavsett vem du är! Alla har vi våra vackra färger och alla är vi unika på just våra egna sätt<3!
 
2012-08-06 - 11:38:17 Tänkvärt | (0) kommentarer | Trackbacks ()

0 kommentarer på Regnbågens alla färger


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: