Läsning: Bipolärt Hjärta

Jag hittade inte mycket på biblioteket i lördags förruom denna boken: Bipolärt hjärta skriven av: Rebecca Anserud. Vi har en tjej på stället där jag jobbar med denna diagnos som har det riktigt kämpigt. Då hon själv inte är mogen eller har ork att ta sig igenom en sådan bok så gör jag det istället.
 
Jag vill fördjupa mig i den här delen i mitt arbete och utvecklas för att kunna göra ett ännu bättre jobb i mötet med mina klienter. Spännande! Det sägs ju att man inte kan veta hur någon annan har eller har haft det om man inte gått en mil i deras skor, det här är nog ett steg påvägen dit iallafall.<<3<3 Här får man läsa om hennes egen berättelse, betraktelser kring sin sjukdom som Bipolär + hennes anhörigas berättelser även.
 
 
 
2012-08-19 - 19:51:42 Tänkvärt | (0) kommentarer | Trackbacks ()

0 kommentarer på Läsning: Bipolärt Hjärta


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: