Bio fredag: Batman - The dark knight rises

Hej! Igår efter jobb tog vi det lugnt hemma och sedan blev det bio=) Batman! Helt ok! Förrutom att filmen gick sönder teknisktfel precis när det var som mest spännande. 300 pers gillade det inte kan jag säga=) Jag fick sitta jämte någon dryg stockholmsbrat som skulle bre ut sig och prata massa skit hela tiden med. Usch! Men filmen var bra=) När dom väl fick igång den! Jag tycker att filmen hadde många bra sidor och vinklar!
 
 
2012-08-11 - 12:23:20 Just 4 fun | (1) kommentarer | Trackbacks ()

1 kommentarer på Bio fredag: Batman - The dark knight rises

Postat av: Fanny Billefält http://fannybillefalts.blogg.se

åh visst var den bra? :D / Svensk tjej som har konverterat till Islam sedan 24 April 2012 vilket var det bästa beslutet i mitt liv, kom in och läs mer!
2012-08-11 (14:08:49)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: