We´re back=D



Hej bloggen! Nu har det gått över 1 år sedan jag sist uppdaterade. Tankarna på att återvända
till er har funnits där men tiden och energin lyste dessvärre med sin frånvaro. Jag brände ut mej pga för mycket
jobb, för höga krav på mig själv och min omgivning och pga stress i vardagen. Men nu är vii tillbaka igen
King å jag, tusen gången starkare än innan och tusen gånger bättre än någonsin=D Hahah=D Jag kan ju inte garantera er att jag kommer uppdatera er varje dag, för jag ligger fortfarande i återhämtningsfasen. Men jag kommer att blogga när andran faller på och när jag finner tid och förhoppningsvis blir det mer än någon gång då och då. Jag kommer ändra bloggen något. Fokus kommer ligga på djupare saker än bara matriella ting tex. Så får vi se vilket gensvar vi får jag å King<3 Men vi ger det en chans allafall=D Det har hänt något med designen sedan sist och sidan verkar ej fungera som den ska, så får klura på det framöver nu=D
2011-12-07 - 20:25:23 Everyday Life | (0) kommentarer | Trackbacks ()

0 kommentarer på We´re back=D


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: