Jönköpings marknad

Sambon och jag spenderade gårdagsförmiddagen på årets marknad i stan=) Vi åt karameller, sockervadd och god mat på italienska restaurangen + jag testade 3 airbrushtatueringar + köpte världens vackraste tavla. Det var kärlek vid första ögonkaset! Tavlan leveras hem till mig imorgon=) Bild kommer upp imorrn på tavlan & mina tillfälliga tattoos=) Så kika in om en stund igen;)
I love marknader! Så mysigt och somrigt! Bild lånad från jnytt.se då min kamera blev snodd+ min sambos mobil som jag fått låna då min egen är på´reparation...Vet du något även om vart min rosa casio kamera finns hör av dig, hittelön utlovas och det rejält!


2010-05-30 - 22:54:08 Everyday Life | (0) kommentarer | Trackbacks ()

0 kommentarer på Jönköpings marknad


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: