Puss på er!


Nu är jag ledig i 3 ½ härliga dagar! Wieee! Vi har den sista lägenhets visiningen imorrn dock men men det går nog bra=) Verkar som vi får lägenheten uthyrd det datumet vi flyttar in i den nya allafall=)=)=) WiiiiEEEE! Härligt! I knew it! Things can only get better from here! Ha en toppen fredag everyone! Caus I will! Nu ska jag fortsätta mysa med maui å senn ta ett skönt bad, å hämta ut min vita kappa på kemtvätten! C- Ya!

2010-03-12 - 12:12:44 Everyday Life | (2) kommentarer | Trackbacks ()

2 kommentarer på Puss på er!

Postat av: Hanna http://myhistorymylife.blogg.se/

grattis i efterskott=)nja det blir inte brunt jag färgar håret utan som som jag brukar.Färgar utväxten honungsfärdag och lägger i mörka slinger i och högst upp så bleker jag bara några få ljusa slinger;)

du får ha en jätte fin helg

kram
2010-03-12 (17:17:29)

Postat av: Hanna http://myhistorymylife.blogg.se/

helluuu=)

du hur gör du dina lockar?

poss
2010-03-13 (08:02:16)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: