uP 4-ToDaY;)


God förmiddag alla bloggers! Idag är en vacker dag! Trots lack of sun!=) Jag vaknade med mardrömmar å ångest inatt med men jag kämpade mig upp i morse ändå=) Jag satte fart med städningen å alla mer eller mindre trista grejjer som jag egentligen inte orkade =) Skönt att der är klart! Wiiie va duktig jag är=) Å nu har jag 
ett leende på mina läppar igen!

Man måste tillåta det att ta tid å göra ont! Finns inga super människor som aldrig känner smärta å ångest, tro mig. Det visar däremot på mognad, & balans att våga visa sina känslor & låta det ta tid. Det är ok att det gör ont det är klart att det gör, det gör ont i själen och hjärtat och det kommer det göra ett tag då å då.

 Det gäller att inte låta det ta över bara utan att göra det bästa av det man kan å ta vara på varje dag & se till alla glädjeämnen som livet erbjuder oss varje dag! Var dag är sitt eget äventyr å har sin speciella destination & meaning! Vi kanske inte ser det nu men den finns där=) Det finns alltid något att lära i sina erfarenheter, good as bad=) Glöm inte det=) 

Strax kommer söta L hit med sin söta gullunge;) så ska vi fika lite å tjattra lite ;)

Ha en toppen dag nu! Vi ses!


2010-06-10 - 12:21:00 Everyday Life | (0) kommentarer | Trackbacks ()

0 kommentarer på uP 4-ToDaY;)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: