Lånemobilen;)

Eftersom min eller den jag hadde lånat av min kära sambo blivit snodd i helgen lördags så har jag denna så länge. Så alla ni som jag brukar ha nummrena till har jag ej numrena till nu=/=/=( Men men jag har fixat ett tvillingkort så att jag har fått mitt gamla nummer tillbaka efter att jag spärrat det=) Så ni når mig på mitt gamla nummer men jag kan ej nå er just nu;)Bara så ni vet ifall ni inte hör så mkt av mig nu när vi är här upp i Dalarna;)


Hiss eller diss telefon? Vad tycker ni?

2010-06-02 - 18:18:02 Everyday Life | (1) kommentarer | Trackbacks ()

1 kommentarer på Lånemobilen;)

Postat av: Ehlin http://madamehollywood.webblogg.se/

Älskar guld å rosa! Önskar att min iphone var i dem färgerna.... :)
2010-06-03 (12:24:30)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: