Goddagens!



En trött Areyanna loggar in=) Känner mig lite seg å deppig idag så ... blir nog mest lugnt hemma. Sugen på att dra iväg på nått skojj, nån kryssning eller spontanresa dock men men vi får se vad det blir ,.. Ska försöka masa mig iväg å ta om piercingen i näsan som försvann i tumultet förr helgen,.. det han växa igen på en natt=/ hmmm,... surt sa räven menmen sånt är livet ibland.... Känner mig besviken på poliserna för att de har mina grejjer kläderna  å så,.. vet att de måste ha dem men ändå!! Det var mina finaste grejjer,.... Så rädd att dom ska förstöra dem!! Oersättliga för mig!! Men men jag ska va glad att jag lever somsagt,... Så nu ska jag försöka masa mig upp ur sängen å ut på stan en sväng, kanske ta en promenad i eftermiddag?=) Ha en toppen fredag å trevlig helg sötnosar!


2010-06-11 - 13:42:53 Everyday Life | (2) kommentarer | Trackbacks ()

2 kommentarer på Goddagens!

Postat av: Madamehollywood http://madamehollywood.webblogg.se/

Vilken fin bild på dig. Jättefina ögon!
2010-06-14 (12:58:18)

Postat av: Madamehollywood http://madamehollywood.webblogg.se/

Oj jag kommenterade fel bild... hehe. Men du är söt här med!kram
2010-06-14 (12:58:35)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: