Första mjukglassen=)



Super kall men god! <3



Fick värsta ont i magen efteråt dock?=/.....hmmmm kanke därför jag inte gillar glass, det är kladdigt å onödigt hihihh men men gott nån gång ibland=) Vilken är eran favorit sommar glass?!!


2010-06-11 - 13:35:57 Everyday Life | (1) kommentarer | Trackbacks ()

1 kommentarer på Första mjukglassen=)

Postat av: Jenilita http://www.blonditamedfotboja.se

Hej gumman!



Jag tycker naglarna med vitt glitter blev skit snyggt! Jag ska också ta vitt glitter nästa gång tror jag! Helt underbart snyggt, Men så scrollar jag upp o ser att dina naglar plötsligt e rosa haha trivdes du inte med glittret??



Sen tänkte jag fårga dig om ditt hår från kosmetikan känns lika bra fortfarande? Jag har förutom shampoo o balsam testat en olja och en skyddande kräm som man lägger i håret, det får håret jätte mjukt! Skyddar mot värme (plattång, locktång) och Uv strålar i sommar dessutom får det håret att se helt nytt ut,, Behöver jag säga att det doftar himelsk starkt och gott?? Jag är helt i extas här hemma haha. Ja ska skriva ett inlägg om det imorgon,, tänkte bara direkt på dig eftersom du sa att du köpte samma hår som mig:) Puss o Bamsekram
2010-06-15 (00:30:47)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: