Tillbaka=)

Hej!=)
Jag ber så hemskt mkt om ursäkt om igen har jag let you guys down! Förlåt att jag varit så dålig på att uppdatera er sedan Ullared! Bilderna därifrån ligger i mobilen å jag hittar ej sladden så att jag kan föra över dem, .. Menmen jag ska jobba på å leta efter den under dagen=) Hadde super kul allafall! Lovely! Fynda massa massa! Har haft syster här sedan i måndags även=) Å vi har ej umgåtts eller setts på ett år så vi har mkt att ta igen å prata om=) Så jag har dedikerat min tid å uppmärksamhet mest där! Har gått igenom mkt tuffa saker nu även så min energi har ej varit på topp, kan berätta mer senn. Bildregn är påväg =) Men det är tufft att bryta upp efter 6 år. Börjar lätta nu dock. Förkylningen vägrar släppa dock men men det är ju en annan femma. Hur har ni det?



<3 Summer<3










2010-07-29 - 11:43:51 Everyday Life | (0) kommentarer | Trackbacks ()

0 kommentarer på Tillbaka=)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: