Spa day^^

Idag passade jag på att fräscha till mig lite hemma med ett skönt varmt bad, scrubb, peeling, brun utan sol från Åhlens, Härlig duschcreme från Body Shop och skön ansiktscreme från EsteeLauder=) Känns som evigheter sedan jag fick tid för att ta hand om mig själv!<3<3 Underbart!<3 Jag Känner mig som en ny människa! Nu återstår bara manikyr å pedikyr å hårfix men det får jag ta vid tillfälle. Tvätta blir imorrn men jag har sorterat allt i högar dock=) Skönt med lite regn ändå då hinner man ta det lite lugnt och fixa hemma=) Det är allfall vad jag tänker ägna dagen åt, senn får vi se vad som händer ikväll? Bio eventuellt. Händer hos er?





2010-07-17 - 12:30:54 Makeup & Skönhetsvård | (0) kommentarer | Trackbacks ()

0 kommentarer på Spa day^^


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: