Kärlek vid första ögonkastet;)

Jag har en bekännelse för er läsare;) En av anledningarna att jag varit så frånvarande från bloggen är för att jag träffat the love of my life=) Ingen man så klart utan en Liten söt Vovve såklart! <3<3 King heter han och är en Amstaff på 8a veckor=) Han är såå underbar! Det var kärlek vid första ögonkastet! Jag har alltid haft en väldigt stark förkärlek till amstaffarna=)<3<3 A dream come true that day we met @ the bus=) Han hångla upp mig på bussen hihihih;) Ser ni så söt han är??=)Försökte förgäves få hans ägare å ge honom till mig hahaha=) But naaa jag ska passa hans bror på 8a veckor med dock från å med nästa vecka =)



'Happy;)



**Myyys!!**




**Kärlek**




**Lycka**=)

2010-07-10 - 22:42:23 Hearth things | (2) kommentarer | Trackbacks ()

2 kommentarer på Kärlek vid första ögonkastet;)

Postat av: Anna http://caliita.blogg.se/

Härliga bilder! :) Då är vi två som älskar amstaffar! :)
2010-07-11 (21:54:13)

Postat av: Jenilita http://www.blonditamedfotboja.se

Åh det va det söötaste!!
2010-07-12 (09:35:37)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: