Golf it is!


Hey there! Hur många av er spelar golf?!!
 Min chef & hennes man har försökt övertala mig ett tag å många andra att testa denna tålamods? Krävande fantastiska sport? Hmm, jag som trodde den var för snobbar? Krävs visst enhel del bara för att få komma ut på banan...
Men men eftersom jag har kontakter så blir det det minsta problemet,..

Jag ska ut till ranchen å lära mig slå någon dag framöver, possibly nästa vecka redan=)
Hmm, har hittat dom mest söta cromade rosa golfbollarna!! + riktigt läckra handskar i rosa från Nike. Har redan den mest perfekt stylish golfoutfiten all planned and set! Den består av : En snygg vit golfväst , rosa pike´, söt LV keps i rosa å grått + matchande capri golfbyxor vita med pressveck + vit/silvriga golfskor. Yeey!Gjorde bort mig i affären dock då jag gick till kassan å fråga om man skulle ha 1 eller 2 hanskar;) Hon bara log å förklara att jag skulle dö av skam om jag kom ut på ranchen med 2!!! Handskar!! Dvs en på vardera hand! Hmmm så jag väntar med handskarna. Känner på mig dock att jag är höger=) Kan det stämma tro? ;)



To Die for!

2010-07-17 - 08:06:37 Just 4 fun | (0) kommentarer | Trackbacks ()

0 kommentarer på Golf it is!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: