Wieee!Vi fick den=)!


wiiiiieee! Vi fick den! Lägenheten alltså=)=)=)=) Vi flyttar 2a maj=)=)=) Åååh va roligt! Happydance! Tack söta Jois!! Nu blir det till att börja packa=) Å planera allt skojj!!

2010-02-20 - 09:33:52 Hearth things | (1) kommentarer | Trackbacks ()

1 kommentarer på Wieee!Vi fick den=)!

Postat av: Hanna http://myhistorymylife.blogg.se/

grattis=)

jag brukar få vid pms lite smått men brukar lägga sig dagen efter.Igår hade jag riktig spänningshuvudvär och då smörjde jag pannan med sånt här smärtlindrande gel för att slippa ta en massa piller och de va det medlet som gjortde att jag fick detta möget.=/nå ja imorron är det bättre men man känner ju inte sig så snygg när det är mitt i pannan och lyser...haha.

ha en fin lördag poss
2010-02-20 (10:03:38)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: