Iväg till frissan=)


Hej hopp! Nu var jag tillbaka igen! Denna veckan har varit helkörig! Sorry att jag inte hunnit blogga=( Har varit helkörigt hela tiden! Så mkt att fixa inför flytten till nya lägenheten å massa jobb. Att jobba 06.00-16.00 mån -torsd är skit tufft, har kännt mig lite risig med så har mest slappat å sovit så fort jag kommit hem.Mkt pga att jag ätit dåligt med dieten å så med tror jag. Men men det funka faktiskt, många har frågat ang det. Jag gick ned 4 kg på en vecka. Senn efter den veckan åt jag ett mål vanlig mat per dag och nu ska jag äta lite mera normalt å bara byta ut nått mål. Varit jätte körigt dock somsagt, Men idag är jag ledig=) Yeey!=) Har ringt å¨fixat lite ärenden nu på morgonen å ska iväg till frissan å fixxa utväxten¨Har bokat in tid för ny hårförlängning med framöver¨=) Så jag blir fin i håret igen! Ha en fin torsdag!




 

2010-02-26 - 09:40:06 Everyday Life | (0) kommentarer | Trackbacks ()

0 kommentarer på Iväg till frissan=)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: