Beautyful day!




Wieeee! Today I feel fantastic! Nästan allafall! Vaknade ihop med hjärtat när han gick till jobb trots att jag är ledig=) Gårdagskvällen blev supermysig trots att Spa terapueten som skulle kommit inte bokade av pga personliga familjeskäl. Pulverdieten känns enkel numera=) Vågen visar nedåt å då blir man glaaad=) Dessutom har vi fått möjlighet att ta över en väninnas å hennes killes 3a i stan=) Wieee tack söta J!! Så det känns super skojj! Även om en flytt tar mkt energi å jobb sååå finally! Yeey! I maj flyttar vi om allt går som det ska=) And I think it will! Wieee allt kommer ordna sig! Ska fixxa massa fixx jag inte hunnit i veckan nu å förbereda alla viktiga grejjer inför flytten! Ha en toppen dag!

2010-02-12 - 09:26:02 Everyday Life | (1) kommentarer | Trackbacks ()

1 kommentarer på Beautyful day!

Postat av: Hanna http://myhistorymylife.blogg.se/

grattis till viktnedgången med hela 3kg!!!du är duktig gumman...jag önska jag kunde gå ner så mycket=)

ha en trevlig helg.puss
2010-02-12 (10:43:50)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: