Världens finaste morgon!


Vaknade upp imorse med sprängande huvudvärk å dötrött. Dagen känndes skit med andra ord,.. Ända tills den här söta underbara solstrålen kom och väckte oss med pussar i sängen och kramar i massor! Sååå enormt gosigt! Efter vi tagit en skön morgonpromenad i solskenet var Maui sådär gosig som bara han kan vara! Han ville hoppa upp i knät och gosa och njuta i solen. När vi skulle gå in böjde han ned huvudet och tittade längtansf

ullt mot solen som att han sa: Menar du verkligen att vi ska gå in när det är så fint väder? Please?  Såklart kunde jag inte motstå så vi satt utanför i solskenet och gosade länge. Maui tryckte sig jämte mig på bänken i solskenet;) Så enormt söööt ! Jag älskar dig Maui Bus! Nu har vi kommit hem och ätit lite frukost=) Maui tycker jag är tråkig som sitter vid datorn så han hoppar på mig och hoppade nyss upp i mitt knä här=) Vi ska iväg och hälsa på L och hennes baby nu strax=) Nu känns det mycket bättre;) Tack Maui<3 You´re the best!

2010-04-15 - 09:37:58 Friends & Family | (0) kommentarer | Trackbacks ()

0 kommentarer på Världens finaste morgon!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: